top of page

Mijn favo blogs en sites!

Ik lees vaak blogs en sites van anderen, en dat is echt superleuk! hier zijn mijn favorieten.

Deze blog is van 2 meisjes uit mijn klas en hij is echt superleuk! Lara en Lente zijn BFF´s Dus daarom staat hun blog in het teken van beste vriendinnen. Ze zijn nu bezig met een boek te schrijven dus kijk zeker even op hun blog! https://sites.google.com/espritscholen.nl/landsmeer/homepage

Jullie kennen Zoella (Zoe Sugg) misschien wel van haar YouTube-kanaal, met meer dan 11 miljoen abonnees. Ze heeft 3 boeken geschreven en haar blog is echt supermooi! Ze blogt over mode, make-up en haar leven. Check haar blog zeker! (let op, de blog is Engels)

Jullie kennen waarschijnlijk de winkel Lush wel, met allemaal lekkere zeepjes en andere producten voor in bad of voor je lichaam. Dit is hun site! Op deze site kun je hun producten kopen, of anders gewoon wegzwijmelen bij de plaatjes ;-).

Vond je deze post nou leuk? Blijf dan vooral lezen want 1 augustus ga ik op wereldreis! IEEEE!

Xxx,

Eden


Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page