top of page

Verliefd op Toronto... (Dag 1)

Dit is mijn eerste post op wereldreis! IIIIIEEEEEHHH! (Sorry)

Hi iedereen! Op dinsdag 1 augustus kwam ik aan in Toronto, Canada. Ik had net een acht uur lange vlucht achter de rug en het was voor mij al 1 uur 's nachts, terwijl het daar pas 7 uur 's avonds was. Ik was helemaal kapot, en toen moesten we ook nog eens met de metro ons appartement vinden! Gelukkig duurde het niet te lang en was ons appartement mooi. Ik slikte een slaappilletje en ging slapen. Ik viel snel in slaap, maar ik werd wel al om 5 uur wakker. Die ochtend konden we geen leuke ontbijtplek vinden, dus na veel zoeken en lopen, kwamen we uit bij Starbucks. Oeps, haha. Daarna gingen we met de metro (Toronto heeft een heel goed openbaar vervoersysteem, by the way) naar de ferry om naar Toronto Island te gaan. Toronto Island is een eiland ongeveer 10 minuten met de ferry van Toronto vandaan. Het is er heel mooi en groen, een soort van park. Daar zijn we een paar uur gebleven. Toen we weer terugkwamen gingen we naar Kensington Market en China Town. Daar is het zo leuk! Kensington Market is een wijk met heel veel leuke winkeltjes en cafeetjes, dit is mijn favorietje: Toronto Popcorn Company dit is een winkel met meer dan 100 popcornsmaken! Van karamel-zeezout tot pizza, van Parmezaanse kaas tot appel, bijna alle smaken hebben ze hier. Meer informatie vind je op hun site, http://torontopopcorncompany.com/ China Town is een wijk met heel veel Chinezen en Chinese winkeltjes. Hier kun je ook heel goed Chinees eten. Daarna gingen we een Poké Bowl eten en gingen we terug naar het appartement. Tot morgen, Toronto!

Kensington Market

Toronto Popcorn Company

China Town

Morgen schrijf ik een post over dag 2, dus blijf lezen! Bye! - Eden

Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page