top of page

Verliefd op Toronto... (Dag 2)

Hi iedereen! Eden in Canada hier!

Dit is mijn tweede dag in Toronto! We gaan vandaag naar de top van de CN Tower, de hoogste toren van Canada. We waren heel vroeg, dus daarom waren er geen lange rijen. We gingen met de lift naar boven, en dat is leuk! De lift is voor een deel van glas, dus daarom kun je naar beneden kijken. Gelukkig heb ik geen hoogtevrees! Toen we uitstapten waren we op zo'n 500 meter hoogte. Wow! Boven is een ronde ruimte met glazen muren, dus je kunt rondlopen en de hele stad zien. Het uitzicht is zo mooi! Op de grond is Toronto best wel stil en rustig, maar vanaf hier hoor je best veel lawaai. In de CN Tower heb je ook een glazen vloer, en daar kun je helemaal naar beneden kijken. Geen aanrader als je hoogtevrees hebt! Toen we weer benden waren, gingen naar het Ontario Science Museum. Dat is echt een aanrader! 6 verdiepingen vol met proefjes, weetjes en wetenschap, en heel veel knutselen. Wat ik erg leuk vond, is dat je een vraag in een onderzetter kon laten laseren. Je ziet dan ook hoe die machine dat doet en dat is echt cool! Verder kon je je hartslag laten meten, kijken of je een goede atleet bent en nog veel meer. Hier zijn we een paar uur gebleven en toen zijn we terug gegaan. Daarna zijn we noedels gaan eten in een Aziatisch restaurant en zijn we gaan slapen. Dit was mijn tweede en laatste dag in Toronto en ik vond het helemaal geweldig! Toronto is zeker een aanrader om heen te gaan. Rustig, aardige mensen, leuke straatjes en heel veel mooie gebouwen. Doei Toronto, Hopelijk zie ik je nog een keer!

Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page